Zdi se, da slovenski film v tem trenutku stopa v novo obdobje. Dve desetletji zatem, ko smo z Varuhom meje režijo celovečernega igranega kinematografskega filma prvič zaupali ženski – Maji Weiss, se veselimo leta, ko se v polju slovenskega filma obetajo kar štirje celovečerni igrani in dokumentarni prvenci v avtorstvu mladih slovenskih režiserk.

V tokratni poletni epizodi Filmarije se je kritičarka Anja Banko pogovarjala s scenaristko in režiserko Kuklo, ki je na scenaristični rezidenci Cinéfondation La Résidence du festival de Cannes v preteklih štirih mesecih razvijala svoj celovečerni prvenec Fantasy. Serija štirih pogovorov Na domačem vrtu je nastala kot skupni projekt Društva slovenskih filmskih publicistov in publicistk FIPRESCI, Revije Ekran in Društva slovenskih režiserjev in režiserk (DSR), oziroma njihovega podcasta Filmarija, ter s podporo Slovenskega filmskega centra (SFC).

Omenjani so filmi:

Plavanje (Katarina Rešek – Kukla, 2014)

Meduze (Katarina Rešek – Kukla, 2015)

Anakonda (Katarina Rešek – Kukla, 2016)

Sestre (Katarina Rešek – Kukla, 2021)

Fantasy (Katarina Rešek – Kukla)

Dalva (Emmanuelle Nicot, 2022)