Zdi se, da slovenski film v tem trenutku stopa v novo obdobje. Dve desetletji zatem, ko smo z Varuhom meje režijo kinematografskega celovečernega igranega filma prvič zaupali ženski – Maji Weiss –, se veselimo leta, ko se v polju slovenskega filma obetajo kar štirje celovečerni igrani in dokumentarni prvenci v avtorstvu mladih slovenskih režiserk. Novinar in filmski kritik Žiga Brdnik se v poletni epizodi Filmarije pogovarja s scenaristko in režiserko Urško Djukić, ki je na scenaristični rezidenci Cinéfondation La Résidence du festival de Cannes 2019/20 razvijala svoj celovečerni prvenec z naslovom Little Trouble Girls.

Serija štirih pogovorov Na domačem vrtu je nastala kot skupni projekt Društva slovenskih filmskih publicistov in publicistk FIPRESCI, Revije Ekran in in Društva slovenskih režiserjev in režiserk (DSR), oziroma njihovega podkasta Filmarija, ter s podporo Slovenskega filmskega centra (SFC).

Babičino seksualno življenje (Urška Djukić, Emilie Pigeard, 2021)

Ena in edina (The Right One, Urška Djukić, Gavriil Tzafkas, 2019)

Lovka (Urška Djukić, 2019)

Noč nevednosti (A Night of Knowing Nothing, Payal Kapadia, 2021)